H Google μετά το "nofollow" βάζει και το "sponsored" αλλά και το "ugc" attribute

15 Χρόνια μετά την ανακοίνωσή του nofollow attribute η Google έκανε την κίνηση της και πρόσθεσε νέους τρόπους αναγνώρησης των συνδέσμων της ιστοσελίδας σας.

sponsored ugc 

Βάλτε "UGC" και "sponsored" link attribute για να χαρακτηρίσετε σωστά στα link σας. (Μάθετε περισσότερα από την ίδια την Google).

H Goolgle θα τα χρησιμοποιεί για την κατάταξή του ως εξής:

  • rel=”sponsored” θα τα χρησιμοποιείται για τις συνδέσεις που το περιεχόμενο τους είναι διαφημιστικό ή παρόμοιο με άλλες προωθητικές
  • rel=”ugc”προορίζεται για συνδέσεις εντός του περιεχομένου που παράγει ο χρήστης, π.χ. συνδέσμους σε τμήματα σχολίων ή σε φόρουμ.

Για εσάς που έχετε κάνει χρήση του rel="nofollow", δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.  Αφήστε τα όπως είναι, όπως μας ενημερώνει ο  Danny Sullivan και ο  Gary από την Google.