Η εταιρεία μας θα παραμείνει κλειστή από Δευτέρα 12/8 εώς και Σάββατο 31/8 λόγω διακοπών. Ευχαριστουμε και ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ !
Customer Relationship Management

CRM

Customer Relationship Management


Το CRM είναι μια προσέγγιση Marketing που δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις, να προσελκύουν και να αυξάνουν την πιστότητα των πελατών τους, διαχειριζόμενες σωστά τη σχέση μαζί τους.
Το CRM είναι μια μεθοδολογία για καλύτερη κατανόηση των αναγκών των υπαρχόντων ή μελλοντικών πελατών με κύριο στόχο την καλύτερη εξυπηρέτησή τους.

Πλεονεκτήματα CRM

  • Γρήγορη διακίνηση της πληροφορίας
  • Ταχύτεροι κύκλοι πωλήσεων
  • Ποιότητα και αποτελεσματικότητα
  • Ολοκληρωμένη πληροφόρηση εικόνας επιχείρησης
  • Ανάλυση εργασιών – δραστηριοτήτων
  • Εντοπισμός σημαντικότερων πελατών
  • Στοχευμένη επικοινωνία
  • Περιορισμός απωλειών
  • Άψογη σχέσης με τους πελάτες

  • Ποιοτική παροχή υπηρεσίας
  • Συνδεση με ERP
  • Χρήση από το κινητό σας

Τα συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων προσφέρουν στην εταιρεία τη δυνατότητα να δημιουργήσουν, να αναθέσουν και να διαχειριστούν τις απαιτήσεις των πελατών τους. Πολλές επιχειρήσεις κατά την ίδρυση και έναρξη της λειτουργίας τους έχουν ως στόχο έναν σχετικά μικρό αριθμό πελατών.

Με το πέρασμα του χρόνου όμως ο αριθμός των πελατών μπορεί να αυξηθεί και μαζί του να αυξηθούν οι απαιτήσεις καθώς και οι υποχρεώσεις της επιχείρησης προς τρίτους. Όσο οι απαιτήσεις είναι λίγες αλλά παρουσιάζουν υψηλό βαθμό ανάπτυξης, η επιχείρηση πρέπει να αρχίσει μια έρευνα σχετικά με τα CRM συστήματα , να δει ποια είναι τα πιθανά προβλήματα που θα μπορούσε να αντιμετωπίσει στο μέλλον και πως αυτά θα μπορούσαν να επιλυθούν ή έστω να απλοποιηθούν μέσω των CRM συστημάτων.

Crm για κομμωτήρια

barber crm1

  • Ραντεβού Πελατών ανά Συνεργάτη (Κομμωτή)
  • Ημερολόγιο ρνατεβού για όλους τους συνεργάτες
  • Πρόσβαση κάθε συνεργάτη στους δικούς του πελάτες
  • Ιστορικότητα στους πελάτες
  • Τζίρος - πωλήσεις
  • Custom πεδία (κατά απαίτηση πελάτη)

Crm για συνεργεία

workshop

  • Ραντεβού Πελατών ανά μάστορα
  • Διαχείριση Εγγυήσεων
  • Φακέλων ασφαλιστικών εταιριών
  • Κάρτας  Καυσαερίων
  • Αυτόματη δημιουργία υπενθυμίσεων για μελλοντικές εργασίες (π.χ. επόμενο service, αλλαγή κάρτας καυσαερίων, ΚΤΕΟ
  • Πρόσβαση κάθε μάστορα στους δικούς του πελάτες
  • Ιστορικότητα στους πελάτες
  • Τζίρος - υπόλοιπα
  • Custom πεδία (κατά απαίτηση πελάτη)

Crm για εταιρίες παροχής υπηρεσιών ιστοσελίδων

webservices

  • Διαχείρηση ραντεβού
  • Ραντεβού Πελατών ανά εκπρόσωπο
  • Πρόσβαση κάθε εκπροσώπου στους δικούς του πελάτες
  • Ιστορικότητα στους πελάτες
  • Τζίρος - υπόλοιπα
  • Τιμολόγηση
  • Καρτέλα τεχνικών στοιχείων (server, domain...)
  • Custom πεδία (κατά απαίτηση πελάτη)